ກົດເມົ້າໃສ່ທີ່ນີ້
ຄວາມຮູ້ກ່ຽວກັບຄອມພິວເຕີ
ຂໍ້ມູນຂ່າວສານ
_cvພະນັກງານພະແນກວິຊາບໍລິການ
_ຫຼັກການເວົ້າ
_ແຜ່ນພັບພະແນກວິຊາບໍລິການ
ລະບົບການຈັດຕັ້ງ
ສະຕິຖິ
_ພະນັກງານ
_ນັກສຶກສາ
ເອກກະສານ
_ຂໍ້ກຳນົດ
_ນິຕິກຳ
ຂະແໜງຮຽນ
_ຂໍ້ຕົກລົງ
_ປຸງແຕ່ງອາຫານ
_ການບັນຊີ
ວຽກງານນອກຫຼັກສູດ
ຄູ່ມືຕ່າງໆ
ເລືອກພາສາ
วันพุธที่ 2 พฤศจิกายน พ.ศ. 2565
Home
Unlabelled
ເຂົ້າຮ່ວມຝຶກອົບຮົມປັບຫຼັກສູດ c1 ແລະ c2
ເຂົ້າຮ່ວມຝຶກອົບຮົມປັບຫຼັກສູດ c1 ແລະ c2
ພາກວິຊາການບໍລິການ
พฤศจิกายน 02, 2565
ຮູບພາບຖ່າຍລວມກັບປະທານກອງປະຊຸມ ແລະ ຮ່ວມກິດຈະກໍາຕ່າງໆ
ເອກະສານຕິດຄັດ
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น
บทความใหม่กว่า
บทความที่เก่ากว่า
หน้าแรก
สมัครสมาชิก:
ส่งความคิดเห็น (Atom)
'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Variables / Comments
ຜົນສຳເລັດຮຽນອາຊີວະສຶກສາ
ໂຮງຮຽນວິຊາຊີບ
ຂະແໜງສ້ອມແປງ
ຂະແໜງໄຟຟ້າ
ຂະແໜງອາຫານ
ຂະແໜງປູກຝັງ
ຂະແໜງບໍລິການ
ຂະແໜງຊ່າງໄມ້
ຂະແໜງກໍ່ສ້າງ
ຂະແໜງລ້ຽງສັດ
ຂະແໜງວິຈິດສິນ
ຂະແໜງຊ່າງຈອດ
ພະແນກບໍລິຫານ-ຈັດຕັ້ງພະນັກງານ
ພະແນກວິຊາການ
ພະແນກກິດຈະການນັກສຶກສາ
ພາກວິຊາກະສິກຳ
ພາກວິຊາອຸດສາຫະກຳ
webpagefacebook
ແຜນທີ່ໂຮງຮຽນເຕັກນິກ-ວິຊາຊີບແບບປະສົມ ແຂວງໄຊຍະບູລີ
ວິຊາຊີບກ້າວໄປ
ຈຳນວນຄົນເຂົ້າຊົມ
ขับเคลื่อนโดย
Blogger
.
ค้นหาบล็อกนี้
คลังบทความของบล็อก
พฤศจิกายน 2022
(10)
รายงานการละเมิด
เกี่ยวกับฉัน
ພາກວິຊາການບໍລິການ
ดูโปรไฟล์ทั้งหมดของฉัน
Recent
Popular
ນັກສຶກສາສ້າງວີດີໂອກ່ຽວກັບອາຫານຄາວ
ນັກສຶກສາສາຂາອາຫານຫຼັກສູດ12+2ປຸງແຕ່ງອາຫານວິທີເຮັດ
ແຜ່ນພັບພະແນກວິຊາບໍລິການ
ແຜ່ນພັບຂອງພະແນກວິຊາບໍລິການ
ຫຼັກການເວົ້າມີດັ່ງນີ້
cv ຂອງພະນັກງານພະແນກວິຊາບໍລິການ
ປະຫວັດພະນັກງານແຕ່ລະຄົນໃນພະແນກວິຊາບໍລິການມີຈໍານວນ12ຄົນ
ນໍາພາພະນັກງານ ແລະ ນັກສຶກສາມາຈັດສະແດງອາຫານຄາວ-ຫວານໃນງານບຸນອອກພັນສາຊ່ວງເຮືອໃນວັນທີ10.10.2022
Comments
ທີ່ຕັ້ງຂອງໂຮງຮຽນ
ສະຖານທີ່ຕັ້ງຢູ່ບ້ານສວນ ເມືອງໄຊຍະບູລີ ແຂວງໄຊຍະບູລີ ຫ່າງໄກຈາກຕົວເມືອງ ໄຊຍະບູລີ 7 ກິໂລແມັດ.
Recent News
ຕິດຕໍ່ພວກເຮົາ
E-mail:ivetsayaboury@yahoo.com, chaxiong2015@gmail.com Tel/Fax: 074 212201, 020 55877270
ฟอร์มรายชื่อติดต่อ
ชื่อ
อีเมล
*
ข้อความ
*
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น